söndag 29 juli 2012

E I J A

Jag är en person som väldigt sällan tycker att jag blir bra på bild - oftast har man någon konstig tillgjord min i ansiktet eller så tycker man att man ser tjock ut - ett typiskt kvinnligt drag, eller hur?

Ändå skulle man vilja ha några fina bilder på sig själv så jag och min kompis Lisbeth som är duktig på att fota och styla gick loss på ett gäng kläder och turades om att fota varandra i alla möjliga situationer här på gården.

Och vi hade kul!









Att det kunde bli så bra! Vad roligt att ha fina bilder och minnen av sig själv!

TACK Lisbeth!

De underbara kläderna kommer från ÖSTEBRO, som ni hittar HÄR och HÄR, är svenskdesignade och sydda i sköna naturmaterial. Blev alldeles kär i kollektionen på senaste Formex så nu kommer jag ha ett litet urval till försäljning i min lilla gårdsbutik...

P.S Klicka HÄR om ni vill se mer av kläderna som Lisbeth visar på sin blogg...

31 kommentarer:

  1. Fina fina Eija, bilderna är så bra! Bra fotat av Lisbeth, det gäller och trycka i rätt ögonblick. Kläderna är jättevackra, som gjorda för dig.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Fint! Nr 2 och 4 är mina favoriter, om man nu får välja :D Här sitter jag med mitt stripiga hår så snälla säg att du har löshår och att inte allt det där är ditt eget?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha visst är det löshår! Med clips som enkelt går att sätta dit när man känner sig tunnhårig! Alla medel är tillåtna eller hur!

      Radera
    2. TUR ;)

      Hehe, jag använder också löshår med clips. Men nu efter att ha haft den typen av hår i säkert 10 år så försöker jag vänja av mej med eländet..

      Radera
  3. Great pics: you look wonderful!

    SvaraRadera
  4. Underbart Eija! Visst är det upplyftande med vackra bilder på sig själv! :)

    SvaraRadera
  5. Ja ..jättefina bilder! Det är med viktigt....att kunna se sig själv...fast jag förstår precis vad du menar.Min far sa alltid..kameran ljuger aldrig.....det ville jag inte höra ju....Kramen Lisbeth

    SvaraRadera
  6. Mycket fina bilder! Och underbara kläder.

    SvaraRadera
  7. Du är supervacker!!!
    Måste kolla in kläderna, så fina:))

    Kram M

    SvaraRadera
  8. Vad kul att få så vackra bilder på sig själv, jättefina Eija ! ;)
    Den där butiken låter ju helt underbar ;)
    Mycket spännande att följa hos dig. Surfat runt lite hos dig för att få inspiration & det får man ju i massor. Gillar verkligen din stil på allt hehe ;)
    Kram Anki

    SvaraRadera
  9. Jösses vilken skönhet du är Eija!!!! Och ni är så vackra både du och Lisbeth, och vilka otroligt snygga kläder! Jag gillar dem verkligen, lantliga utan att vara för sockersöta liksom... passar dig perfekt, jättefina bilder av er! Mari.

    SvaraRadera
  10. ....glömde ju säga, vilka gonassar i inlägget nedan, ja, det blir nog kalkonskinka till jul och vet du vad, den är minst lika go;)

    SvaraRadera
  11. Så vackra bilder på dig!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  12. Vackra kläder och vacker kvinna:) Ska bli jättespännande att följa din nya butiks resa...och du, vilka kläder.
    Kram Annika

    SvaraRadera
  13. Håller med övriga! Du är så vacker! :) Gu så kul vi hade! Det här måste vi göra om! :) kram

    SvaraRadera
  14. Fantastiskt fina bilder på dig och Lisbeth! Jätte fina kläder också! /Linda

    SvaraRadera
  15. Åhhh vilka fina BILDER,,, och vilka vackra kläder!
    Kul att titta på!
    Ha en fin vecka
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  16. Men du är ju vacker. På riktigt. Fast det förstår man redan när man läser bloggen. Det liksom lyser igenom. Kram.

    SvaraRadera
  17. Naturliga och vackra bilder! klart att du ska vara nöjd och stolt!! Kram Lotta

    SvaraRadera
  18. Vilka underbara bilder, Eija! Du ser ut som ett skogsrå!
    Och så vansinnigt härligt med gårdsbutiken i er fina källare. Det är ju attans med att det ligger så långt från Skåne...
    Stor sommarkram!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  19. Åh jag kikar in här varje dag, och du är verkligen en av mina största inspirationskällor. Kände för att detta var ett perfekt inlägg att göra avstamp i - Gud så vacker du är! Du verkligen strålar!

    Ha en fin dag :)
    Kram! /Ninni

    SvaraRadera
  20. Som jag skrev hos Lisbeth: härligt och lekfullt inlägg där ni bjuder på er själva! Kläderna är bara så helt rätt och det kommer att bli succé med dem i butiken.
    Du är också så vacker Eija!

    Kramar
    Cia

    SvaraRadera
  21. Såg att det är före detta Mor och Dotter...kläder som jag verkligen gillar och har en del. Då kanske jag får vända mig till Norrfrid butik i fortsättningen!
    Kram igen!

    SvaraRadera
  22. Himmel så fina kort Eija. Du är som ett sagoväsen - så vacker och lite mystisk liksom...
    Kläderna är helt ljuvliga och jag skulle mer än gärna ha sådana. Du passar så otroligt bra i dem.
    Ja, de här bilderna ska du verkligen vara stolt över. Verkligen jättefina <3
    Kram kram Mia

    SvaraRadera
  23. Du är ju såååå vacker, som ett RÅ på en sommaräng...;))Å du är jättesnygg i dom kläderna passar dig som en smäck...;))

    KRAAAAM/Annelie

    SvaraRadera
  24. Herra jumala sentään,super fina,om inte totalt amazing!!
    WOW!!!

    SvaraRadera
  25. Hejsan Eija jag fick äntligen tag på rätt nr av Lantliv,men det får jag skylla mig själv
    hade för brått när Du skrev om det. Vilka underbara bilder i tidningen hoppas allt går som Ni tänkt.
    Du förstår jag är över 82 år men tycker det är så nrolugt att föja din blogg.
    Lite larvigr kanske, men jag gillar ert sätt att leva.
    Kram från Gammelgäddan

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar spår efter dig!
Tusen tack för din kommentar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...